مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛

ثبت‌نام حدود چهار میلیون جلد کتاب برای سال‌‌ تحصیلی جدید در کرمانشاه 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ثبت‌نام حدود چهار میلیون کتاب در مدارس استان کرمانشاه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ 15 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سلمان محمدی امروز (۲۵ شهریورماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در مدرسه پیوند برگزار شد، اظهار کرد: ظهر روز (یکم مهرماه) سال‌جاری زنگ نماز به صورت نمادین زده خواهد شد و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری در مدرسه شاهد ام‌البنین برگزار می‌شود.
 
وی افزود: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش بازگویی وقایع گذشته به نسل جدید است که‌ در این راستا در هفته دفاع مقدس در تمامی مدارس نمایشگاه‌هایی برای تبیین ارزش‌های این رویداد برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار امسال در مدارس برای ایران، برای مدرسه است تصریح کرد: گروه صبح هر مدرسه با عنوان شهیدرجایی و گروه بعد از ظهر با عنوان شهیدباهنر به فعالیت خود خواهند پرداخت.
 
وی اضافه کرد: در راستای تبیین رسالت آموزش و پرورش جلساتی با مدیران این ارگان برگزار شده است، همچنین ۲۲ نشست شورای پروژه مهر طی این مدت برگزار شده است.
 
محمدی تشریح کرد: حدود چهار میلیون جلد کتاب برای سال تحصیلی جاری ثبت‌نام شده و در این راستا توزیع کتب در استان در سه رتبه برتر کشوری قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: تبیین فعاليت‌‌های آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته مقرر شده، همچنین هماهنگی حضور ائمه جماعات برای نماز جماعت (یکم مهرماه) انجام شده است.
 
محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های آموزش و پرورش استان گزارش نهاد مربوطه به مقام عالی وزارت ابلاغ می‌شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در تشریح اقدامات انجام شده توسط این نهاد گفت: افتتاح ۳۷ زمين فوتبال چمن مصنوعی در مدارس طی ۲ سال گذشته در استان، احداث ۱۸ کلاس تربیت‌بدنی و تعمیر و تجهیز ۳۲ پروژه از جمله این اقدامات است.
 
وی عنوان کرد: تعمیر، تجهیز و یا احداث پروژه‌ها با رویکرد عدالت آموزشی انجام شده و مناطق کم برخوردار نیز مدنظر قرار گرفته‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار